Team 7

miercuri, 4 ianuarie 2012

4.Excursia

     Era dimineata urmatoare si Sakura deja se trezise si mancase apoi se imbraca intr-un kimonou de culoarea roz,isi pusese rucsacul cu toate lucrurile care ii trebuiau si in final bentita frunzei pe cap ca de obicei.Cand se pregatea sa iasa pe usa se auzi un bocanit.
   -Sakura sunt Sasuke esti gata sa plecam?spuse brunetul morocanos
   -Da.....sigur.Sasuke....Rozalia deschise usa si vazu ca in cadrul ei il vazu pe Sasuke cu o pelerina pe umeri.Pelerina??
   -Ou da am uitat.Si repede Sasuke isi lasa ghiozdanul jos si scoase din el o pelerina alba la fel ca a lui si se duse in spatele Sakurei sa i-o puna pe umeri.Da Kakashi a zis ca o sa ne trebuiasca si mi le-a dat mie pe toate trei:una pentru mine,una pentru tine si una pentru Naruto,acum hai sa plecam bine?
   -Sigur.Cei doi tineri mergeau linistititi pana in padure,Sakura observa ca Sasuke nu prea avea chef de nimic asa ca se gandi sa incearca sa-l cunoasca mai bine.
   -Sasuke tu ai frati?
   -Nu cu care vorbesc,spuse Sasuke pe un ton furios,acum hai sa ne grabim bine?Cei doi ajunsesera si il vazura acolo pe Naruto deja.
   -Naruto,undei Sensei?zise Sakura
   -Da,nu stiu poate intarzie.Kakashi isi facu aparitia dupa 4 ore.
   -Neata'!
   -Unde ai fost sensei!!!!!??se rastira Naruto si Sakura la el.
   -Mi-a taiat o pisica drumul si a trebuit sa o lungesc hai sa mergem.
Cei trei genini il urmara pe senseiul lor afara din oras si dupa cateva ore ajunsesera in orasul Gonghichue si se hotarara sa se cazeze la Hanul Chi-ci-Co
   -Bine a avem 2 camere,deci vom sta cate doi.Eu voi sta cu Naruto si Sasuke cu Sakura si FARA COMENATRII.Sakurei incepu sa i se faca inima mare,cand auzi acest lucru.Kakashi ii dadu cheia lui Sasuke si lui Naruto ca sa se duca in camere sa-si puna bagajele.Sasuke deschuie si isi lasa bagajul si dupa cateva momente aparu Sakura.Sasuke si Sakura se dusesera in dormitor cand amandoi observara ca patul era dublu.
   -Deci vom dormi in aceelasi pat.Spusese Sasuke putin rusinat.Ma rog hai sa mergem la Kakashi.Sasuke si Sakura iesira din camera si se dusesera afara unde il vazura pe Naruto.Cei trei il asteptara pe Kakashi 4 ore dupa care acesta isi facu aparitia.Azi nu mai facem nimic sa va duceti sa va culcati.Cei trei genini enervati se dusesera in camerele lor.Sakura se dusese la baie sa se spele in timp ce Sasuke isi scoase o carte din ruscac si incepu sa o citeasca,dupa aceea Sakura iesi si se dusese repede in camera uitand sa stinga lumina la baie,Sasuke se plictisi sa citeasca si se gandi sa se duca in camera cand deschie usa o vazu pe Sakura, in sutien.
   -Iesi Iesi!!!!!!!Acum.Sakura era rosie la fata
   -Si daca nu am chef?
   -Sasukee iesi!!!Sasuke se comporta ca si cum nu auzise nimic si in schimb se apropie de Sakura o lua de mijloc si o tranti in pat cu putere incat Sakura se lovise de spate.
   -Sakura mie nimeni nu imi spune ce sa fac ai inteles?
   -De ce te comporti asa?
   -Viata m-a invatat sa fiu asa Sakura,eu nu am parinti ca tine,pe mine n-a avut cine sa ma indrume!!!
   -Sasuke putem vorbi dupa ce ma imbrac?
   -Nu.Sasuke o enerva la culmea pe Sakura insa ce putea ea sa faca era pur si simplu la mana lui,insa Sasuke se ridica de pe Sakura si spre marea ei mirare se indrepta spre usa.Ai 5 minute,apoi el iesi.Sakura era uimita dar nu avea sa piarda timpul pe care Sasuke il dase si se imbraca ca vantul si ca gandul,gandindu-se la reactia lui Sasuke.Trecura timpul pe care il acordase si Sasuke isi facu aparitia in camera unde Sakura era imbracata cu niste paltaloni scurti abi si o bluza rosie pe care scria L.O.V.E,si ea statea pe pat.
   -Sasuke de ce te comporti asa cu mine ce ti-am facut?Sasuke nu ii raspunse imediat insa se apropie de pat si se aseza langa ea apoi ii ridica barbia si o saruta dulce pe buze.Sasukkee…
   -Scuze ca m-am comportat asa de urat cu tine,nu stiu ce am avut te rog iarta-ma.Sakura nu stia ce se intamplase cu Sasuke ,insa stia ca acest lucru s-ar putea intampla din nou,asa ca in loc sa-I raspunda la sarut ii dase o palma peste fata de i-o intoarse.
   -Asculta-ma bine Sasuke eu nu sunt o papusa pe care sa o folosesti cand vrei si apoi tu acum 5 minute era furips dar nu stiu de ce m-ai trantit cu forta in pat,Sasuke ce e cu tine.Sakura astepta un raspuns rece de genul,,nu este treaba ta eu mi-am cerut scuze,,insa in schimb primi un altul.
   -Sakura eu am crescut singur si nu prea suport oameni care ma enerveaza usor si mai ales nu imi place sa fiu slab.Sakura nu stie cum dar il intelegea.Acum trebuie sa plec si te avertizez asta a fost singura data cand am fost slab in fata ta.Apoi iesi din camera lasand-o pe Sakura pe ganduri.Ceva s-a intamplat cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu