Team 7

miercuri, 4 ianuarie 2012

SASUSAKU fic:Inceputurile

Era o zi frumoasa in satul ascuns intre frunze Konoha,o fata cu parul roz se indrepta spre scoala.Cum intra in curtea scolii observa ca toata lumea se uita mirata la ea.
         -Cum te numesti?o intreba un baiat cu parul bolnd si un zambet copilaresc pe fata.
         -Buna eu sunt Sakura Haruno, si am 13 ani.Tu cum te numesti?
         -Eu sunt Naruto Uzumaki am 14 ani si intr-o zi voi deveni Hokage crede-ma.
         -Pai o sa ai mult de lucuru atunci…
         -Mdea stiu…dar o s-o scot eu la capat cumva.
         -Poti sa-mi prezinti colegi?
         -Sigur…
         -Narutooooooo!!!!....Vino aici.Sakura si Naruto intorsera capul ,si lui Naruto I se facu fata palida cand il vazu pe Iruka-sensei care era rosu de furie indreptandu-se catre ei.
         -Scuze,trebuie sa plec.Si Naruto fugi din acel loc urmat de Iruka-sensei care incerca sa-l ajunga din urma.Sakura isi continua drumul catre sala de clasa dar cand era sa intre pe usa se ciocni de un baiat,se dezichilibra si era sa cada dar baiatul a luat-o de mijloc si a tras-o spre el.
          -Fii mai atenta.
          -Eu sa fiu atenta tu ai dat peste mine.
          -Macar poti sa zici ,,multumesc,,.Sakura se inrosii si imediat isi aduse aminte ca el n-o lasase sa cada pe jos.
          -Scuza-ma…multumesc ca nu mai lasat sa cad pe jos.
          -Mdea acum trebuie sa plec.
          -Stai cum te numesti.
          -Nu e treaba ta.Baiatul brunet pleca lasand-o pe Sakura ingandurata,insa aceasta intra in clasa,si se aseza in ultima banca din spate,cand langa ea veni o fata scunda cu parul negru si cu ochii mari si albi imbracata intr-un trening alb cu blanita.
          -Bunnaaa….pot saaa ma asezz?
          -Sigur.Fata se aseza langa ea si dupa o scurta perioada incepu s-o intrebe:
          -Cum te numesti?
          -Eu sunt Sakura Haruno si sunt noua aici tu?
          -Eu Hyuga Hinata imi pare bine.
          -Si mie,apropo,sunt noua aici imi poti prezenta colegii?
          -Sigur urmeaza-ma!Sakura si Hinata iesira din clasa si mersera in curtea scolii.
          -Bine fii atenta,cel care se antreneaza este verisorul meu Neji si cel de langa el este Lee,cel care manaca ca spartul e Choji si langa el e Shikamaru care doarme…apoi cel cu catelusul e Kiba si are un caine Akamaru,ce care il enerveaza pe Kiba e Narutooo.
          -Ce ti s-a intamplat?
          -Nimic,vrei sa continui?
          -Da.
          -Asa cel care sta langa zid e Sasuke..
          -Sasuke…deci.
          -Langa Sasuke e Ino,domnisoara increzuta si cele care sunt in spatele lui ino sunt TenTen,cea cu cutitele si Temari cea cu evantaiul ala urias.Cam atat trebuie sa stii.
           -Multumesc.In curand se suna de intrare Hinata si Sakura se dusesera in clasa si restul oreleor trecura ca prin zbor si ajunsesera ora de plecare acasa seara,cele doua mergeau impreuna acasa cand sosi momentul sa-si ia ramas bun.
           -Pa Sakura m-am distrat.
           -Pa Hinata.
           -A apropo Sakura maine se decid echipele cu cine crezi ca o sa fii?
           -O sa vedem maine.
           -Da corect,noapte buna!
           -Noapte buna!Cele doua fete se duserea la casele lor unde mancau,se spalau si se culcau si visara la ziua de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu